Regulamin Strony

REGULAMIN SERWISU NASE

 

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) serwisu pod adresem: www.nase.pl („Serwis”) stanowi regulamin w rozumieniu art. 8 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Dz. U. 2002 Nr 144 poz. 1204 ze zm.) i określa zasady korzystania przez użytkowników z Serwisu.
  2. Właścicielem serwisu są: Natalia Kamińska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą LUOSAN Natalia Kamińska ze stałym miejscem wykonywania działalności gospodarczej w Bielsku-Białej, przy ul. Bliskiej 33B/47 43-300 Bielsko-Biała, NIP 5472237350 REGON: 524933683
  3. Regulamin określa w szczególności:
  • zasady korzystania przez Użytkowników z Serwisu,
  • prawa i obowiązki Użytkowników w związku z korzystaniem z Serwisu,
  • zasad dokonywania Zamówień oraz nabywania Towarów za pośrednictwem Sklepu,
  • zasady postępowania reklamacyjnego,
  • zakres odpowiedzialności Sprzedawcy.
  1. Użytkownik korzystający z Serwisu (jak również zmierzający do korzystania) zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu. Użytkownik przeglądając treści umieszczone
    w Serwisie akceptuje niniejszy Regulamin, w przypadku braku akceptacji zobowiązany jest do zaprzestania przeglądania treści zawartych w Serwisie.
  2. W przypadku, gdy Użytkownik dokonuje zakupu Towaru Sprzedającego za pośrednictwem Serwisu, akceptacja niniejszego Regulaminu, odbywa się na podstawie zaznaczenia treści przestrzeni interaktywnej (checkboxa) dotyczącej akceptacji treści Regulaminu.
  3. Z chwilą akceptacji Regulaminu (w sposób wskazany w ust. 4 lub ust. 5 powyżej) następuje zawarcie pomiędzy Użytkownikiem a Sprzedawcą umowy o świadczenie przez Sprzedawcę Funkcjonalności Serwisu.
  1. Serwis korzysta przez nas z plików cookies lub podobnych. Wyrażając zgodę na wszystkie pliki cookies pozwalasz nam na dostosowanie treści reklamowych do Twoich indywidualnych preferencji. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookies, wybrać je indywidualnie lub odrzucić wszystkie w panelu ustawień.

 

  1. DEFINICJE

 

Wszystkie wyrazy rozpoczynające się w niniejszym Regulaminie wielką literą mają poniższe znaczenie:

  1. Regulamin – niniejszy regulamin;
  2. Serwis lub Sklep- serwis internetowy pod adresem www.nase.pl należący do Sprzedawcy;
  3. Klient – Konsument lub Przedsiębiorca, zawierający ze Sprzedającym Umowę Sprzedaży
    w ramach korzystania z Serwisu;  
  4. Konsument – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca w związku z korzystaniem z Serwisu zakupu Towaru, co jest niezwiązane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową lub osoba fizyczna dokonująca za pośrednictwem Serwisu zakupu Towaru w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej, lecz gdy zakup Towaru nie ma dla tej osoby fizycznej charakteru zawodowego, wynikającego z przedmiotu wykonywanie przez nią działalności gospodarczej, ujawnionego w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
  5. Przedsiębiorca- osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca w związku z korzystaniem z Serwisu zakupu Towaru, co jest bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  6. Użytkownik – każda osoba fizyczna korzystająca z Serwisu;
  7. Umowa Sprzedaży – umowa w rozumieniu art. 535 Kodeksu Cywilnego, zawarta za pośrednictwem Serwisu, pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, na podstawie której Klient nabywa Towar.
  8. Zamówienie – oświadczenie woli klienta, stanowiącą ofertę w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, określające w szczególności liczbę
    i rodzaj nabywanego Towaru.
  9. Towar – fizyczna rzecz ruchoma, będąca przedmiotem zaproszenia Sprzedającego do składania ofert w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, będąca następnie przedmiotem Umowy Sprzedaży.
  10. Funkcjonalności Serwisu – rodzaje i zakres świadczonych usług drogą elektroniczną w ramach korzystania z Serwisu;
  11. Kodeks Cywilny - ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964, nr 16, poz. 93 z późn. zm.);
  12. Ustawa o Prawach Konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827 ze zm.);
  13. Umowa o Świadczenie Usług Funkcjonalności Serwisu- umowa o korzystanie z serwisu, zawierana pomiędzy Użytkownikiem a Sprzedawcą, do której zawarcia następuje na skutek akceptacji przez Użytkownika Regulaminu;
  14. Formularz Odstąpienia od Umowy – formularz będący Załącznikiem nr 1 do Regulaminu, uprawniający Konsumenta do skorzystania z prawa, o którym mowa w art. 27 ust. 1 Ustawy
    o Prawach Konsumenta.

 

  1. INFORMACJE PODSTAWOWE DOTYCZĄCE FUNCKJONALNOŚCI SERWISU

 

  1. Serwis umożliwia Użytkownikowi m. in.:
  • zapoznanie się z treściami zawartymi w Serwisie,
  • utworzenie Konta w Serwisie,
  • zakup Towarów od Sprzedającego,
  • kontakt z Sprzedającym.
  1. Sprzedający jest uprawniony do modyfikacji Funkcjonalności Serwisu, o czym Użytkownik będzie niezwłocznie informowany.
  2. Sprzedający jest uprawniony do zawieszenia Funkcjonalności Serwisu, w przypadku, gdy jest to niezbędne do przeprowadzenia prac naprawczych, konserwacyjnych lub dokonania zmian jakościowych Serwisu. Sprzedający uprawniony będzie również do zawieszenia Funkcjonalności Serwisu w przypadku powzięcia wątpliwości co do bezpieczeństwa danych osobowych Użytkowników, celem niezwłocznego usunięcia wątpliwości.
  3. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami oraz zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
  4.  Zabronione jest dokonywanie przez Użytkownika jakichkolwiek działań, mogących naruszyć integralność Serwisu i zakłócić prawidłowe działanie Serwisu, w szczególności Użytkownikowi zabronione jest korzystania ze złośliwych oprogramowani lub urządzeń, które mogą złośliwie oddziaływać na integralność lub prawidłowe funkcjonowanie Serwisu.
  5. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób nieuciążliwy dla Sprzedającego oraz innych Użytkowników.
  6. Użytkownik jest zobowiązany do podjęcia odpowiednich kroków, celem zachowania poufności oraz bezpieczeństwa hasła, które umożliwia dostęp do Konta. Użytkownik zobowiązany jest do zmiany hasła, w przypadku, gdy poweźmie uzasadnione przekonanie, że hasło do Konta mogło zostać ujawnione osobom nieuprawnionym.
  7. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w Serwisie usługami, Sprzedający podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
  8. Uwagi i zapytania odnośnie do działania Serwisu, Towarów, Funkcjonalności Serwisu mogą być kierowane do Sprzedawcy za pośrednictwem maila wysłanego na adres: info@nase.pl

 

  1. WYMAGANIA TECZHNICZNE
  1. Celem prawidłowego korzystania przez Użytkownika z Serwisu oraz Funkcjonalności Serwisu, jak również możliwości zawarcia przez niego Umowy Sprzedaży i zakupu Towarów niezbędne jest posiadanie:
  1. urządzenia końcowego pozwalającego na korzystanie z Internetu,
  2. połączenia internetowego,
  3. konta poczty elektronicznej,
  1. Zmiana wymagań technicznych, które umożliwiają na korzystanie przez Użytkownika z Serwisu, o których mowa w ust. 1 powyżej nie stanowi zmiany Regulaminu.

 

  1. PROCEDURA ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY

 

  1. Wszelki widoczny w Serwisie Towar wraz z określoną ceną, nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, lecz zaproszenie do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  2. Celem zawarcia przez Użytkownika ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży i złożenia przez Użytkownika Zamówienia, należy:
  • wejść na stronę internetową pod adresem: https://www.nase.pl/collections/all
  • następnie dokonać wyboru Towaru, określając przynajmniej jego rodzaj, ilość oraz
  • podjąć kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Użytkownikowi komunikaty oraz informacje, celem doprecyzowania Zamówienia w zakresie wyboru Towaru.
  1. Wybór zamawianych przez Klienta Towarów jest dokonywany przez dodanie ich do koszyka. Użytkownik jest uprawniony do modyfikacji Towarów znajdujących się w koszyku, jak również innych danych, do chwili złożenia Zamówienia, stosownie do pkt VI ust. 4 Regulaminu.
  2. Następnie, po dodaniu przez Klienta wyboru Towarów w sposób określony w ust. 2 i 3 powyżej, Klient wskaże adres dostawy Towarów, sposób dostawy oraz metodę płatności. W przypadku gdy Klient chce otrzymać fakturę VAT, w tym momencie najpóźniej zobowiązany jest do wskazania w odpowiednim miejscu nr NIP oraz nazwę firmy.
  3. Po wskazaniu danych, o których mowa w ust. 4 powyżej, Klientowi wyświetlone zostanie podsumowanie, gdzie zostanie Klientowi wyświetlone: (a) ilość oraz rodzaj towarów znajdujących się w Zamówieniu, (b) wybrany adres dostawy Towarów, oraz (c) wybraną metodę płatności.
  4. W celu złożenia Zamówienia, Klient powinien nacisnąć przycisk ”Zamawiam i płacę” jak również zobowiązany do akceptacji Regulaminu oraz Polityki Prywatności, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola interaktywnego (checkbox’a).
  5. Następnie, na adres e-mail Klienta wysłane zostaje wiadomość mailowa, która potwierdza złożone przez Klienta Zamówienie, określa jego specyfikację. Wiadomość mailowa, o której mowa w zdaniu poprzednim stanowi akceptację oferty Klienta i zawarcie Umowy Sprzedaży.

 

  1. WARUNKI PŁATNOŚCI ORAZ DOSTAWA

 

  1. Wskazane w Serwisie ceny Towarów są cenami brutto, tj. zawierają w sobie podatek od towarów i usług (VAT).
  2. Ceny Towarów są określone w polskich , a w angielskiej wersji językowej Serwisu Ceny Towarów określone są w euro lub dolarach amerykańskich.
  3. Klient ma możliwość dokonania płatności za zakupiony od Sprzedającego towar w Serwisie, następującymi metodami płatności:
  1. Przelewem na numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 76 1140 2004 0000 3802 8354 3183, który jest prowadzony przez mBank S.A.,
  2. Płatności elektroniczne, płatności karta oraz płatności za pośrednictwem systemu „blik” za pośrednictwem platformy „PayU” prowadzonym przez: PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186.
  1. Klient wybierający metodę płatności określoną w ust. 3 lit a), w tytule przelewu zobowiązany jest do wskazania: imienia oraz nazwiska oraz numeru zamówienia, który to numer zamówienia otrzyma w mailu, o którym mowa w pkt. VI ust. 7 Regulaminu.
  2. Sprzedający przystąpi do realizacji Zamówienia w terminie do maksymalnie sześciu tygodni od momentu zaksięgowania środków na jego koncie bankowym.
  3. Dostawa odbywa się na trenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz za granicą, na adres wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia. Koszty dostawy pokrywa Sprzedawca.
  4. Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem – na adres dostawy wskazany w Zamówieniu.
  5. Sprzedawca zobowiązuje się do podjęcia niezbędnych kroków, celem usprawnienia dostawy Towarów, termin realizacji dostawy wnosić będzie nie dłużej niż sześć tygodni. Termin dostaw jest uzależniony od dostępności towarów. Każdy produkt ma ustalony czas dostawy. Okres dostawy obowiązuje od momentu zawarcia Umowy Sprzedaży, za pośrednictwem maila, o którym mowa w pkt. VI ust. 7 Regulaminu.

 

  1. OPAKOWANIE TOWARU

 

Sprzedawca zobowiązuje się do opakowania Towaru w sposób właściwy dla specyfiki każdego Towaru

 

  1. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY

 

  1. Prawo to nie obejmuje jednak Towaru, który nosi ślady użytkowania, w szczególności jest pozbawiony „plomby”. Przez otrzymanie produktu rozumie się objęcie Towaru przez Konsumenta w posiadanie.
  2. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Konsumenta, Umowę Sprzedaży uznaje się za niezawartą.
  3. Celem skorzystania z prawa do odstąpienia od Umowy Sprzedaży, o którym mowa w ust. 1 powyżej, Klient zobowiązany jest do wskazania Sprzedawcy, że z tego prawa korzysta. Konsument może tego dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email info@nase.pl lub poprzez wysyłkę Formularzu Odstąpienia od
  4. Sprzedający, niezwłocznie po otrzymaniu od Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, prześle na adres mailowy Konsumenta wskazany w zamówieniu, potwierdzenie otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
  5. Sprzedający, w terminie nie późniejszym niż 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedający, jednakże nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy, który jest inny niż najtańszy zwykły sposób, który oferuje Sprzedawca w Serwisie.
  6. Zwrot Konsumentowi środków, o których mowa w pkt. IX ust. 5 Regulaminu, następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, który użył Konsument, chyba, że Konsument wyraził zgodę na inny sposób zwrotu, a ten sposób nie wiąże się z dodatkowymi kosztami, które winien ponieść Konsument.
  7. jest uprawniony do wstrzymania się ze zwrotem płatności za Towar, do chwili otrzymania przez Sprzedawcę Towaru, będącego przedmiotem Umowy Sprzedaży, od której odstąpił Konsument lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Sprzedającemu Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpiło wcześniej.
  8. Konsument ma obowiązek, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych do dnia,
    w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, zwrócić Towar Sprzedawcy, lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Termin, o którym mowa w zadaniu poprzednim jest zachowany, jeżeli Konsument w tym terminie odesłał Towar Sprzedawcy.
  9. Możliwe koszty związane z odstąpieniem od Umowy Sprzedaży, które obowiązany jest ponieść Konsument:
  1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru, który to sposób jest inny niż najtańszy sposób dostawy Towaru oferowany przez Sprzedającego w Serwisie,
  1. Stosownie do treści art. 38 pkt 4 Ustawy o Prawach Konsumenta, Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży, o którym mowa w pkt. IX ust. 1
    w przypadku, gdy sprzedawane przez Sprzedawcę Towary, stanowią rzecz ulegającą szybkiemu zepsuciu lub mającą krótki termin przydatności do użycia.

 

  1. REKLAMACJE DOTYCZĄCE TOWARU

 

  1. Za wady prawne oraz fizyczne Towaru Sprzedający ponosi odpowiedzialność na podstawie odpowiednich przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym odpowiedzialność na podstawie rękojmi za wady rzeczy sprzedanej określone w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego.
  2. Na podstawie art. 568 § 1 Kodeksu Cywilnego, odpowiedzialność sprzedawcy na podstawie przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedane Towaru zostaje wyłączona, w przypadku, gdy Klientem jest Przedsiębiorca.
  3. Towar nie podlega gwarancji w rozumieniu art. 577 i n. Kodeksu Cywilnego.
  4. Reklamacje dotyczące Towaru należy zgłaszać Sprzedającemu na adres e-mail info@nase.pl
  1. imię i nazwisko Klienta,
  2. adres do korespondencji Klienta,
  3. adres poczty elektronicznej,
  4. oznaczenie Towaru podlegającego reklamacji,
  5. numer zamówienia,
  6. żądanie reklamacji oraz okoliczności uzasadniające reklamację.
  1. Koszty zwrotu Towaru pokrywa Sprzedawca.

 

  1. Sprzedawca zobowiązany jest do ustosunkowania się do prawidłowo złożonej reklamacji dotyczącej Towaru, w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego reklamacji. Na bieg terminu, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie ma wpływu czas związany z dostawą przez Konsumenta Towaru Sprzedawcy, stosownie do pkt X ust. 6 Regulaminu.
  2. W przypadku braku ustosunkowania się przez Sprzedawcy do Reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania, reklamację uznaje się za zasadną.

 

  1. REKLAMACJE DOTYCZĄCE SERWISU

 

  1. Sprzedający podejmuje wszelkie działania, by zapewnić poprawne działanie Serwisu, w tym celu podejmuje również wszelkie kroki celem wykrywania nieprawidłowości dotyczących działania serwisu, jak również do usuwania wykrytych nieprawidłowości.
  2. Użytkownikowi przysługuje prawo do zgłaszania wszelkich nieprawidłowości dotyczących działania serwisu, za pośrednictwem adresu mailowego Sprzedawcy: info@nase.pl
  3. Użytkownikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji dotyczącej funkcjonowania Serwisu, w reklamacji Użytkownik powinien zamieścić:
  1. imię i nazwisko Użytkownika,
  2. adres do korespondencji Użytkownika,
  3. adres poczty elektronicznej Użytkownika,
  4. oznaczenie żądania podlegającego reklamacji oraz okoliczności uwzględniające to żądanie.
  1. Sprzedający rozstrzygnie reklamację w terminie 14 dni od dnia jej skutecznego złożenia. Rozstrzygnięcie nastąpi na adres poczty elektronicznej Użytkownika, wskazany w treści reklamacji.

 

  1. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZWIĄZYWANIA SPORÓW

 

  1. Klientowi, w przypadku odmowy uwzględnienia reklamacji, o której mowa w pkt.
    X Regulaminu, jak również Użytkownikowi w przypadku odmowy uwzględnienia reklamacji,
    o której mowa w pkt XI Regulaminu, przysługuje prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywana reklamacji i dochodzenia roszczeń, które zostały określone m. in. w niniejszym punkcie Regulaminu.
  2.  Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta
    z pozasądowych sposobów rozpatrywania roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie pod adresem https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumeckich.php.
  3. Konsumentowi przysługuje m. in.:
  1. prawo do złożenia wniosku o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego,
  2. wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej,
  3. skorzystania z pomocy właściwego powiatowego/miejskiego rzecznika konsumentów.
  1. Konsument ma również prawo do skorzystania z platformy ODR – znajdującej się pod adresemhttp://ec.europa.eu/consumers/odr, która dotyczy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym.

 

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. Sprzedający umożliwia za pośrednictwem podzielenia się przez Kupującego historią, która dotyczy Kupującego oraz Towarów Sprzedającego („Historia”).
  2. Celem wysłania sprzedającemu Historii, Kupujący powinien w Serwisie uzupełnić odpowiednie rubryki, zaakceptować regulamin oraz Politykę Prywatności oraz kliknąć przycisk „Wyślij”.
  3. Historia stanowi utwór w rozumieniu ustawy o prawie autorskim oraz prawach pokrewnych, wobec tego Sprzedający, który wysyła Kupującemu Historię („Wysyłający”) niniejszym oświadcza, iż do Historii jako utworu posiada pełne (majątkowe oraz osobiste) prawa autorskie, oraz że Historia jest wolna od wszelkich wad prawnych. Natomiast jeżeli w Historii pojawia się wizerunek Wysyłającego lub osoby trzeciej, Wysyłający oświadcza, że posiada zgodę na wykorzystanie wizerunku osoby trzeciej.
  4. Z chwilą wysłania Historii, Wysyłający udziela nieograniczoną w czasie i w terenie licencję do korzystania przez Sprzedawcę z Historii w zakresie publikacji Historii w Serwisie oraz na mediach społecznościowych Sprzedawcy.
  5. W takim samym zakresie jak wskazany w ust. 4 powyżej, z chwilą przesłania Historii, Wysyłający udziela Sprzedającemu zgody na wykorzystanie wizerunku Wysyłającego lub innej osoby trzeciej, której wizerunek jest ukazany w Historii.
  6. W przypadku, gdy jakiekolwiek oświadczenie w niniejszym pkt XIII okaże się niezgodne z rzeczywistością w jakimkolwiek stopniu, Wysyłający zwolni w całości Sprzedającego z jakiejkolwiek odpowiedzialności, w szczególności za szkody, które powstały w wyniku niezgodności oświadczeń z prawem.

 

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. Prawem właściwym dla Regulaminu jest prawo polskie.
  2. Regulamin jest dostępny w Serwisie, pod adresem www.zieleniutko.com
  3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, zmiana nastąpi poprzez publikację nowej treści Regulaminu w Serwisie. Dotychczasowi Użytkownicy posiadający Konto zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu, w terminie 14 dni, od dnia otrzymania wiadomości od Sprzedawcy o zmianie Regulaminu, Użytkownicy posiadający Konto mają prawo do niewyrażenia zgody na dokonanie zmiany Regulaminu, poprzez poinformowanie Sprzedawcy drogą mailową na adres info@nase.pl
  4. W przypadku, gdy Użytkownik Posiadający Konto nie wyrazi zgody na zmianę Regulaminu,
    w terminie określonym w pkt XIII ust. 3 Regulaminu, dochodzi do rozwiązania Umowy
    o Świadczenie Funkcjonalności, co łączy się z usunięciem Konta z Serwisu. Brak skorzystania
    z prawa, o którym mowa w zdaniu poprzednim, powoduje, że Użytkownik od dnia upływu terminu 14 dni od dnia otrzymania wiadomości od Sprzedawcy o zmianie Regulaminu, Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania nowego brzmienia Regulaminu.
  5. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji tj.

 

Załącznik do Regulaminu - Formularz Odstąpienia od Umowy Sprzedaży:

 

Adresat:

 

Natalia Kamińska prowadząca działalność gospodarczą firmą LUOSAN Natalia Kamińska Bielsko-Biała 43-300 ul. Bliska 33 B/ 47

 

/My (*) niniejszym informuję/informujemy (*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy (*) umowy dostawy następujących rzeczy (*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy (*) /o świadczenie następującej usługi (*)

 

 – Data zawarcia umowy (*) /odbioru (*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

 – Data

 

 (*) Niepotrzebne skreślić.

 

 

 

Firma kurierska będzie wybrana dowolna która najbardziej odpowiada wysyłającemu. Bedę kożystać z DHL oraz Inpost ale możliwe że paczki pójdą też Fedex jeśli ceny przykładowo DHL za granice będą dużo wyższe. Więc tutaj uogulniamy :)